wtorek, 7 marca 2017

Nefilim TAG ^^

Okej, to nie rozdział! Ale ten TAG spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam opublikować go wcześniej niż rozdział, który jeszcze się tworzy ;)

Dziękuje Mania Maja za nominację! Zapraszam was kochani na jej wspaniałego bloga (https://ukrytetajemnice.blogspot.com/) <3 Na prawdę warto tam zajrzeć i zostać na dłużej ;3

Nie przedłużając ... Zaczynamy! ;D


"NEFILIM TAG, czyli bohaterowie C.Clare" polega na odpowiedzeniu na 11 pytań, a raczej na dopasowaniu do nich postaci z książek Cassandry Clare (tych o Nocnych Łowcach, czyli z serii Diabelskie Maszyny, Dary Anioła i Mroczne Intrygi)
Po odpowiedzeniu na pytania nominowana osoba nominuje kolejne kilka osób, które odpowiadają na te same pytania :)
Mam nadzieję, że wam się spodoba :D 
Czytelnicy również odpowiadają w komentarzach!! <3
Zaczynamy:

1. Jezioro Lynn, czyli Lustro Anioła - postać, z którą się utożsamiasz

Hmm... Myślę, że będzie to Magnus :D Jestem tak samo olśniewająca, uwielbiam brokat i kocham Aleca jak on <3
A tak na serio to nie wiem. 

* Trochę z Clary, jest gotowa do poświęceń dla swoich bliskich,
nie poddaje się tak łatwo i nie dzieli ludzi na "lepszych" i "gorszych" tak jak spora liczba Nefilim.
*Trochę z Isabelle, która wygląda na twardą ale wewnątrz jest delikatna.
*Trochę z Alexandrem, który boi się przyznać do tego, ze jest inny ale z czasem się zmienia bo chce być szczęśliwy. Z Alexandrem, który zawsze stal w cieniu innych, ale wreszcie znalazł siłę i wyszedł przed szereg.
* Trochę z Jace'em, który pomimo przeszkód zna swój cel i brnie przed siebie.
* Trochę z Tessą, bo jest inna niż wszyscy.
* Trochę z Emmą, bo jest uparta.
*Trochę z Magnusem, bo jest olśniewający, lubi brokat i imprezy i kocha Aleca <3 ;3 Jest pomocny, uczciwy i dokładny w swojej pracy.

2. Cichy Brat- postać, która cię przeraża

Mroczne Siostry! Brr... Zdecydowanie Mroczne Siostry!

3. Yin fen, czyli jad wampira- postać od której jesteś uzależniona

A można dwie? Bo u mnie Magnus i Alec <3

4. Jonathan Pierwszy Nocny Łowca- postać, bez której inni by już nie żyli

Clary. Tak, Clary. Ona zadźgała Sebastiana i ocaliła Świat Cieni.
I Magnus, wiadome ;3

5. "Prochem i cieniami jesteśmy"- postać, której ci najbardziej brakuje

Raphael!!! I Will ;/

6. "Gdzie ty pójdziesz, tam ja pójdę..."- para Parabatai, którą uwielbiasz 

Nie potrafię wybrać ;/
*Jace i Ale coraz Will i Jem <3 Pokazali oni jak piękną i silna więzią jest więź Parabatai.
I uwaga, uwaga... Valentine i Luke! Dlaczego? Oni pokazali, jak bolesna jest zdrada ;/

7. "- Zamknij się i myśl o Anglii - poradził.
- Nigdy nie byłam w Anglii - odparła Clary, ale zacisnęła powieki."
- Romans, który jest sensem książki

MALEC <3 <3 <3

8. "Black for hunting through the night- Czerń na nocne polowania"
- Nocny Łowca, który pokona każdego

Jace! Nie ma innej opcji :)

9. "Nigdy nie ufaj kaczkom"- postać, której nigdy byś nie zaufała/nie zaufał 
 
Meliorn, Królowa Jasnego Dworu, Hodge... i kaczki :D

10. Demon, demonek, a jednak człowiek- ulubiony Podziemny

Magnus!!! <3 ;3
Ej, Luke'a też lubię i Tessę :)

11. Idrys naszą ojczyzną, naszą Ziemią Obiecaną, od Razjela darowaną
- do którego rodu Nocnych Łowców należysz?

Herondale ;3
Ashley Fairchild - Herondale ;3

No więc ja nominuję, każdego, kto to czyta :)
I oczywiście moją siostrzyczkę ;3

Rosalie (http://jace-clarissa-jonathan.blogspot.com/)


Rozdział już niebawem! Buźki :*
A tu ode mnie moje OTP ;3










6 komentarzy:

  1. Witaj Biszkopciku! Dopiero dzisiaj odkryłam Twój blog (jak mówią - lepiej późno, niż wcale) i muszę przyznać, że opowiadanie, które tworzysz jest naprawdę bardzo dobre. Wprowadziłaś wiele postaci, ale nie zaniedbujesz ich, każdy ma tam jakąś istotną rolę do odegrania, wszyscy są ważni, wszyscy mają coś do zrobienia, żeby wspólnie rozwiązać problem - i to jest super. Ich relacje nie opierają się tylko na pustej tkliwości, ale na konkretnym działaniu, przez co wszystko wydaje się być bardzo szczere.
    Wiem, że piszę, trochę bez sensu, ale nic na to nie poradzę - potraktuj to jednak na swoją korzyść - im więcej chcemy przekazać, tym łatwiej się w tym pogubić, czyż nie?
    A zatem , cukiereczku, życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością wyczekuję kolejnego rozdziału (liczę na więcej mojego ukochanego Maleca <3).
    ~Lucy Collins

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej 🖤 dziękuje bardzo za takie wspaniałe słowa ;) bardzo się cieszę, ze się podoba ➰

      Usuń
  2. Kiedy wstawisz next tesknke !!!!????

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten tag 💕
    Jeśli chodzi o mnie to w 6 definitywnie stawiam na Jemmę 💘💘💘 Kocham ich aż za bardzo
    W między czasie zapraszam na nowy rozdział na
    dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń