Jako że to moje opowiadanie, mam prawo wymyślać w nim ile wlezie. Xd
Dlatego też postanowiłam umieścić Słowniczek.
Pojawią się tu opisy wszystkiego by DżOana ;D
Zapraszam!
Pojawią się tu opisy wszystkiego by DżOana ;D
Zapraszam!
Przepowiednia - (nazwana również "klątwą") dokumenty, które podrzucono Luke'owi Graymark'owi do skrzynki na listy, zawierają przepowiednię, która głosi, że urodzi się Nefilim, będący zagładą dla całego świata (treść przepowiedni w rozdziale 8)
Levithy - (nazywane również "podróżniczymi demonami") potomstwo Leviatana i Behemota, trudne do pokonania. Żyją w morzu lub w pobliżu wsi - ze względu na siano. Ostatnie z nich zostały przepędzone do morza a ślad po nich zaginął. Tylko rodzicie - Behemot lub Lewiatan mogli je sprowadzić na ląd, lub potężny demon (wygląd demonów w zakładce "Bohaterowie")
Magia krwi - bardzo stara magia, użyta do nałożenia bariery na dokumentach, podrzuconych Luke'owi. Barierę, opierającą się na "Magii Krwi" może zdjąć tylko osoba, która ją nałożyła lub ktoś z nim spokrewniony (ta sama krew).
Zaklęcia ochronne - zaklęcie rzucone m.in. na dokumenty podrzucone Luke'owi. Po zdjęciu takiego zaklęcia ochronnego, osoba która je rzuca dostaje pewnego rodzaju wiadomość iż zaklęcie zostało przełamane, a nad przedmiotem, na który zostało ono rzucone, unosi się dym. Po jego kolorze można zidentyfikować kim jest czarownik, który użył zaklęcia.
Kolor magii - w moim opowiadaniu magia każdego czarownika, bądź potężnego demona ma kolor. Np. Magnus - niebieski, Catarina - biały, Ragnor - zielony...
Leviatan jako kobieta - Przeczytałam dużo różnych artykułów na ten temat i ułożyłam swoją "legendę". Głosi ona, że Bóg zniszczył samice obu tych gatunków. Jednak (jak dowiadujemy się od jednego z bohaterów) prawda jest taka, że Lewiatan oddał swojej samicy życie, z nadzieją na zemstę. Najwyższy chyba tego nie przewidział. Tak oto Behemot - samiec i samica - Lewiatan zaczęli się rozmnażać.
Jad demona Rhaal'a - Rhaal to demon, przypominający wyglądem jaszczurkę. Jego jad, opisany w rozdziale dziesiątym w rzeczywistości jest opisem jadu należącego do jadowitej jaszczurki nazywanej Helodermą Meksykańską. Mój opis i działania poszczególnych składników jadu mogą się różnić od rzeczywistości.
Stara receptura Wywaru Równowagi - w przypadku dostania się do krwi Przyziemnego demonicznego jadu, należy podać mu Wywar Równowagi, aby ten nie zmienił się w Wyklętego lub nie stracił zmysłów. By zneutralizować toksynę demona do wywaru należy dodać coś anielskiego (krew) - wtedy w ciele Przyziemnego zapanuje "równowaga"
Fission Potestatem - (łac. "moc rozszczepienia") starożytny rytuał pozwalający rozszczepić moc czarownika. Przyziemni za pomocą Wielkiego Demona bądź demona wyższej rangi kradli w ten sposób część mocy czarownika i wchłaniali ją.
Zaklęcie blokujące - blokuje rozmnażanie się demonów. Bardzo silne i wyczerpujące zaklęcie.
Hybryda - pół - wilkołak, pół - wampir. Najrzadszy rodzaj Podziemnych. Hybrydy nie rodzą się - trzeba je stworzyć, lecz wiedzę na ten temat posiadają tylko czarownicy, Żelazne Siostry i Cisi Bracia. Tworzenie hybryd jest zakazane, ponieważ są one groźne i nie wiele wiadomo na ich temat.
Przyrzeczenie do Instytutu - po zdaniu egzaminów w Akademii Nocnych Łowców po ukończeniu 16 roku życia, Nefilim zostaje przydzielony do Instytutu lub zostaje w Akademii by kontynuować naukę. Jeśli po przyrzeczeniu nie zostanie z jakiegoś powodu przyjęty do Instytutu, zostaje w Akademii lecz nazwisko jego rodziny popada w niełaskę wśród społeczeństwa.
Przysięga Krwi - jedna z najstarszych przysiąg. Niepodważalna, nierozerwalna.
Czarny Kielich Przysięgi Krwi - jest przedmiotem jedynym w swoim rodzaju. Może połączyć przysięgą - przypieczętowaną krwią wszystkie rasy. Rytuał przeprowadzano następująco: Do Kielicha wlewano niewielką ilość krwi, wypowiadając przy tym słowa przysięgi. Gdy naczynie wypełni się, czarownik musi wypowiedzieć odpowiednie zaklęcie. Krew miesza się, tworząc krwistoczerwony Kamień, przypominający Magiczne Światło. Następnie Nefilim pieczętuje Kamień specjalną Runą Przysięgi. Z przysięgi można zwolnić się przez zniszczenie Kamienia lecz mogą to zrobić jedynie jego twórcy (czarownik rzucający zaklęcie i Nefilim nakładający runę). W innym wypadku przysięga zobowiązuje aż do śmierci.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz