sobota, 6 sierpnia 2016

LBA#3

Dziękuję za nominacje od Politowanie Boskie <tellmethetruth-jaceiclary.blogspot.com> ;)

No więc moje pioseneczki z Shadowhunters to:

1. Ruelle - War Of Heart
2. Elizaveta - Trap
3. Ruelle - Monsters
4. Diplo - Revolution
5. Ruelle - Where Do We Go From Here
6. Ruelle - This is The Hunt

A moja największa wpadka życiowa? Hmm... Musze się zastanowić Xd No cóż... Jest tego całkiem sporo ;D ale największą wpadką w moim życiu była moja ex\przyjaźń. Toksyczna i jednostronna 😢

Kogo nominować,,, Tradycyjnie ;D

Rosalie  <http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/>
Lady Herondale <http://milosc-po-prostu-jest.blogspot.com/>
Adrianna Moroń <http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/>


Dajecie, dziewczynki ;D Poproszę o listę 15 rzeczy które chcecie zrobić w te wakacje ;D 
Co by wam się nie nudziło 😄😄😄







7 komentarzy:

  1. Ty mnie w końcu zamordujesz tymi nominacjami ;-; Wykończę się psychicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie filmy polecasz? Cierpię teraz na ich deficyt ;( Chętnie pooglądam film akcji z dodatkiem wątku miłosnego ^^ Jeśli masz jakieś propozycje to byłabym wdzięczna ;*
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz.. Ostatnio mam hopla na punkcie filmu Łowca i Krolowa Lodu 😍😍😍 tak, tylko najpierw trzeba obejrzeć Królewna Śnieżke i Łowce 😀 dzięki Łowcy i Królowej Lodu poznałam piosenkę Halsey - Castle ❤ å później Control ❤❤❤ (obu można posłuchać na mojej playliście 😀

      Usuń
    2. Wiesz.. Ostatnio mam hopla na punkcie filmu Łowca i Krolowa Lodu 😍😍😍 tak, tylko najpierw trzeba obejrzeć Królewna Śnieżke i Łowce 😀 dzięki Łowcy i Królowej Lodu poznałam piosenkę Halsey - Castle ❤ å później Control ❤❤❤ (obu można posłuchać na mojej playliście 😀

      Usuń
    3. Łowca I Królowa Lodu był wspaniały <3
      Kocham Halsey całym serduszkiem, a Castle jest supi tak samo jak Colors, Hurrican, New Americana, Control I tak dalej :)
      A z nowosci to jeszcze Legion Samobójców był wspaniały <3 <3 <3

      Usuń