pi膮tek, 26 sierpnia 2016

LBA#4 馃槑

Hej, biszkopciki! 馃拫 Co dobrego s艂ycha膰? ☺ Na pocz膮tek chcia艂abym podzi臋kowa膰 za nominacje do LBA! 馃槡
Nominowa艂a mnie Lena Magdosz (http://elvaria.blogspot.com) polecam jej bloga, kochani! 馃榾
Druga sprawa: rozdzia艂 ju偶 si臋 pisze ale nie jestem w stanie poda膰 konkretnego terminu publikacji  馃槓

Nie zanudzam i bior臋 si臋 do odpowiadania na pytania 馃槑


1. Co sdzisz o programach w stylu reality show? Ciekawy spos贸b na rozrywk臋 czy wyl臋garnia g艂upoty?


Hmmm. Dobre pytanie. Osobi艣cie nie ogl膮dam cz臋sto telewizji. Wed艂ug mnie jest bardzo du偶o  ciekawych sposob贸w na rozrywk臋. Zamiast ogl膮dania telewizji mo偶na zrobi膰 wiele rzeczy, uwierzcie! Takie programy moim zdaniem bardziej pasuj膮 do kategorii nr 2 (czyt. WYL臉GARNIA G艁UPOTY xd) Ja tam wole poczyta膰, pobawi膰 si臋 z rodze艅stwem lub pogra膰 na gitarze 馃槏馃槏


2. Jaki rodzaj muzyki s艂uchasz i dlaczego akurat ten?


Muzyka, kt贸rej s艂ucham jest bardzo r贸偶norodna 馃榾 Zaley co wpadnie mi w ucho Xd 


Adam Lambert, Halsey, Nightwish, Evanescence, Sia, Fall Out Boy, Alvaro Soler (Mira Sofiaaaa Xd) Take ten... Chyba wida膰, e to mieszanka doskona艂a  馃榿馃榿

3. Do kt贸rej ksi膮偶ki masz wielgachny sentyment?

Sentyment? Oj. To bardzo trudne pytanie. Ka偶da ksi膮偶ka, kt贸r膮 przeczyta艂am wnios艂a co艣 do mojego 偶ycia i nie 偶a艂uj臋 偶adnej z przeczytanych przeze mnie ksi膮偶ek (taa, nawet lektur szkolnych!馃槉 )

Najwi臋kszy jednak sentyment mam do ksi膮偶ek Cassie 馃槏馃槏
Dary Anio艂a i Diabelskie Maszyny oraz Kroniki Bane'a i Lady Midnight ❤❤❤

4. Jaki gatunek literacki jest najbli偶szy Twemu sercu?


Fantastyka!!! ❤❤❤

5. Z kt贸r膮 z postaci wybra艂aby艣 si臋 w podr贸偶 dooko艂a 艣wiata?

A musi byc jedna? Odpowiedz brzmi; Magnus Bane ❤ A skoro Magnus to i Alec ❤
Tak w艂asnie! Z t膮 dw贸jk膮 posz艂abym nawet do Piek艂a Xd


6. Wolisz ksi膮偶ki cienkie (do 250 stron), 艣rednie (do 500 stron) czy d艂ugie (powy偶ej 500)?

Wole 艣rednie ksi膮偶ki, a jeszcze bardziej wole d艂ugie 馃榾馃榾


7. Co s膮dzisz o self-publishingu?


Dopiero o tym przeczytalam po otrzymaniu nominacji Xd Co moge powiedziec... Mysle, ze to calkiem spoko opcja :D

8. Wed艂ug ciebie lepiej, by film by艂 dok艂adnym odwzorowaniem ksi膮偶ki czy r贸偶ni艂 si臋 od niej?

O jaaa. Ale pytanie Xd B臋dzie wypracowanie Xd


No wiec... Jest wiele sytuacji, kiedy ogl膮damy film b膮d藕 serial z kim艣 i nagle nasza osoba towarzysz膮ca zaczyna okazywa膰 swoje oburzenie, dotycz膮ce filmu; "A w ksi膮偶ce by艂o...", "To nie tak!", "Ten aktor nie jest podobny!" itp.
Je艣li r贸偶nice miedzy filmem a ksi膮偶k膮 sa niewielkie, wcale mi to nie przeszkadza. Ba! Nawet jestem za Xd
Przyk艂adowo pozwol臋 sobie przytoczy膰 serial Shadowhunters ❤❤
- kolor oczu Alexandra Lightwooda'a i jego wzrost (Alec by艂 ni偶szy od Magnusa, a w serialu jest na odwr贸t) - Przeszkadza to komu艣? Bo ja jestem zachwycona serialowym Nefilim i Czarownikiem ❤ Matt i Harry to genialni aktorzy! ❤❤❤
- pojawienie si臋 Lydii Branwell - Na pocz膮tku o ma艂o co nie dosta艂am zawa艂u, jak dowiedzia艂am si臋, ze Alec jej si臋 o艣wiadczy艂! Serio! Ale kiedy spojrza艂am  (obejrza艂am 12 odcinek 馃槏馃槏馃槏) na to z innej strony, taki zabieg, jak wprowadzenie Lydii pozwoli艂 postaci Aleca z cienia innych bohater贸w.
Tak偶e delikatne r贸偶nice i zmiany - owszem! Jestem za tym, by ekranizacja r贸偶ni艂a si臋 nieznacznie od ksi膮偶ki. Po przeczytaniu wiem, co mnie czeka, a tu ogl膮daj膮c... nagle BUM! Co艣 nowego Xd

 9. Uwa偶asz, 偶e lektury s膮 warte czytania? A mo偶e na zdrowie wychodzi omijanie ich szerokim 艂ukiem?

Warto czyta膰 lektury! Ja osobi艣cie przeczytam wszystkie. Moja ulubiona lektura? "Zbrodnia i kara". Niekt贸re z nich przeczyta艂am ch臋tnie, inne za艣 mniej entuzjastycznie ("Granica" i "J膮dro ciemno艣ci"). Przecie偶 lektura to te偶 ksi膮偶ka, nie?

My艣l臋, ze niech臋膰 do lektur zrodzi艂a si臋 dlatego, ze jeste艣my zmuszeni do ich czytania.

10. Wola艂aby艣 urodzi膰 si臋 w swojej ulubionej rzeczywisto艣ci fikcyjnej nie wiedz膮c o tym czy zosta膰 tym kim jeste艣 i siedzie膰 z nosem w ksi膮偶ce? 

Chyba to pierwsze :D



11. Jaka jest Twoja opinia na temat tw贸rczo艣ci fanowskiej? Popierasz tworzenia fanfiction, fanart贸w itp. czy uwa偶asz to za co艣 niew艂a艣ciwego?

Oczywi艣cie, ze popieram! Sama pisze ff :D Je艣li kto艣 ma inny pomys艂 na zako艅czenie ksi膮偶ki znanego autora, dlaczego by nie podzieli膰 si臋 tym z innymi? 
A fanarty? Mistrzostwo internetu!
Z mojej strony 3x tak 馃槑

Uff. Dotar艂am do ko艅ca! Dzi臋ki wielkie za nominacje ;D Ja nominuje:

Zast臋pczyni Upad艂ych Anio艂贸w (http://czy-to-koniec-maleca.blogspot.com)

Demonica Edomu (http://obywateleedomu.blogspot.com)

Te same pytania poprosz臋 馃憜馃槑
Buziaki 馃拫馃拫馃拫

2 komentarze:

  1. Nominowa艂am Ci臋 do Challengu Nocnego 艁owcy z okazji zako艅czenia bloga, wi臋c nie masz wyj艣cia siostra i go robisz w wolnej chwili. Twoim zdaniem jest namalowanie na sobie runy nefilim i dodanie zdj臋cia gdzie 贸w znak wida膰. Nie musisz pokazywa膰 twarzy, mo偶esz namalowa膰 na r臋ce, ramieniu gdziekolwiek chcesz i co chcesz! 艢wietna zabawa, a przy okazji co艣 nowego na blogu.
    Je艣li 艣rednio zwizualizowa艂a艣 sobie o co mi chodzi podaj臋 link by艣 zobaczy艂a na dole o co chodzi :)
    http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/2016/09/challenge-epilog-po-raz-ostatni.html

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mam nadzieje 偶e rozdzia艂 pojawi si臋 szybko a tymczasem zapraszam do siebie na nowy rozdzia艂 jaceiclaryczylimiloscmimowszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅