sobota, 6 sierpnia 2016

Letni Book Tag 馃槑馃槑

Dzi臋kuj臋 za nominacj臋 od Leny Magdosz ;)
Uwielbiam LBA i inne nominacje 馃槏

Nie przed艂u偶aj膮c... Zaczynam 馃槉



1. S艂o艅ce, czyli ksi膮偶ka, kt贸ra zawsze poprawia Ci humor.



Kroniki Bane'a i seria Dary Anio艂a 馃槉

Cassie jest cudown膮 pisark膮 a jej teksty nie jeden raz sprawi艂y, 偶e znosi艂am si臋 od 艣miechu 馃槀馃槀



2. Morze, czyli ksi膮偶ka idealna na pla偶臋.



Grey 馃槤

Nie pytajcie dlaczego w艂a艣nie ta ksi膮偶ka. Pierwsza pozycja jaka mi przysz艂a do g艂owy 馃槤 Sp贸jrzcie tylko: dziewczyna, ch艂opak, kajdanki i Czerwony Pok贸j B贸lu... Idealne na pla偶臋 馃槑


3. Poczt贸wka, czyli ksi膮偶ka, kt贸r膮 najlepiej wspominasz.



Ma艂y Ksi膮偶臋 馃槉

No chyba ka偶dy wie o co chodzi  馃檪

4. Podr贸偶e, czyli ksi膮偶ka, kt贸r膮 poleci艂 Ci przyjaciel.


呕arna niebios  馃槏

Dzi臋kuj臋 bardzo za po偶yczenie mi tej ksi膮偶ki!!! Jest 艣wietna! 馃槏 Mam zamiar przeczyta膰 jej kontynuacje 馃槉


5. Opalanie si臋, czyli ksi膮偶ka, kt贸r膮 si臋 sparzy艂e艣.


Dziewczyna z poci膮gu 馃槖
Nie wiem czym ludzie si臋 tak zachwycaj膮. Ksi膮偶ka - ok, ale mnie nie urzek艂a. Drugi raz przeczyta艂abym, gdybym naprawd臋 nie mia艂a co czyta膰. Ale to jest tylko moje, osobiste zdanie na ten temat Xd

6. Japonki, czyli ksi膮偶ka, kt贸r膮 ka偶dy zna.

Harry Potter 馃槈
No dajcie spok贸j - kto nie zna "Ch艂opca, kt贸ry prze偶y艂"?! 馃檪

7. Wycieczki rowerowe, czyli ksi膮偶ka, kt贸ra Ci si臋 nigdy nie znudzi.

Dary Anio艂a i Percy Jackson 馃挄馃挄馃挄
Ksi膮偶ki Cassie i Riordana moim 偶yciem 馃挄馃挄馃挄馃槏馃槏

8. Letnie imprezy, czyli ksi膮偶ka, kt贸ra zawsze poprawi Ci nastr贸j.

Patrz punkt pierwszy 馃槃
Taaa. Jak dla mnie to to samo  馃槑馃槑

9. P艂ywanie, czyli ksi膮偶ka, kt贸r膮 musisz przeczyta膰 tego lata.

Siewca wiatru i Zbieracz burz - jest to kontynuacja ksi膮偶ki 呕arna niebios 馃槍
Opowie艣ci z Akademii Nocnych 艁owc贸w - obowi膮zkowo!!! 馃槏馃槏
Jest tego jeszcze troch臋, ale zosta艅my przy tych kilku pozycjach 馃槉馃槉

10. Przyjaciel, czyli ksi膮偶ka, kt贸ra zawsze jest przy Tobie.

Obecnie przebywam w Norwegii 馃槏
Zabra艂am ze sob膮 ksi膮偶ki, kt贸re zawsze przy mnie s膮. 馃槉

Kroniki Bane'a
Dary Anio艂a - Miasto Ko艣ci
Dary Anio艂a - Miasto Niebia艅skiego Ognia
Diabelskie Maszyny - Mechaniczny Anio艂
Pani Noc
Ch艂opak, kt贸ry zakrada si臋 do mnie przez okno


To tyle ;D


Tak偶e ten, ja nominuje:

Rosalie  <http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/>
Lady Herondale <http://milosc-po-prostu-jest.blogspot.com/>
Adrianna Moro艅 <http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/>


Dajecie, dziewczynki ;D Co by wam si臋 nie nudzi艂o 馃槃馃槃馃槃

4 komentarze: