sobota, 7 maja 2016

Kolejne LBA;)

Bardzo dziękuję za nominację Adrianna Moroń ;*

A oto 11 najważniejszych rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią:


1. Poznać Adama Lamberta! <3
<Razjelu, to wystarczy i mogę umierać ;D>

2.  Nauczyć się tańczyć!
<Hmmm... Nawet wiem, kto mógłby mnie uczyć ;D>

3. Spotkać obsadę Shadowhunters! <3
<Nie no, teraz naprawdę mogę umierać ;D>

4. Pojechać, zwiedzić...
<Egipt, Mediolan, Nowy Jork i jeszcze kilka miejsc ;)>

5. Nagrać płytę!
<Taaaa, pomarzyć każdy może xd>

6. Szczęśliwie zrealizować plany, dotyczące bloga!
<No właśnie! Bez tego nie umrę! Xd>

7. Mieć dobrą pracę.
<Na Anioła! Jakie to... Przyziemne! ;D>

8. Zmienić coś w swoim wyglądzie!
<W trumnie też trzeba dobrze wyglądać ;D>

9. Zjeść to, na co mam ochotę!
<Problem w tym, że już 21 lat próbuję się dowiedzieć CO TO JEST ;D>

10.Zrobić tatuaż <3
<A nawet cztery! Haha>

11. Zakochać się...


Wyznaję zasadę, że jak człowiek nie ma marzeń - umiera ;)
Jak widać ja mam marzenia i to niektóre takie, że .. ;D
Niektóre punkty z mojej listy zapewne się nie spełnią... Więc będę żyć wiecznie ;D 

Nominuję:

1. Izzy Shadowhunter <http://the-mortal-instruments-city-of-love.blogspot.com/>
2. Zastępczyni Upadłych Aniołów <http://czy-to-koniec-maleca.blogspot.com/>
3. Aley Morgenstern <http://on-aniolem-ona-demonem.blogspot.com/>

No to poproszę o 11 najważniejszych rzeczy, które chcecie zrobić przed śmiercią ;)

3 komentarze:

  1. 2 - Wydaje mi się, że mogę ja być juz nieuleczalnym przypadkiem XD
    -Adrianna Moroń

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje właśnie na nią odpowiedziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominacje <3 <3

    OdpowiedzUsuń