czwartek, 5 maja 2016

LBA #1

Jestem zaskoczona, zaszczycona tą nominacją! Dziękuję Lady Herondale i Mania Maja! <3

Więc 22 fakty o mnie:

1. Nazywam się Joanna. 
<Nie lubię, gdy ktoś zwraca się tak do mnie>

2. Uwielbiam Cassandrę Clare i jej twórczość. 
<Jest świetna!>

3. Kocham muzykę! 
<Nawet trochę śpiewam, ale niestety tylko do szczotki do włosów lub dla rodzeństwa ;/>

4. Jestem uzależniona od książek. 
<Baaardzo uzależniona ;p>

5. Mam 21 lat. 
<No nie komentujcie tego ;D>

6. Moje rodzeństwo w liczbie 3 to: brat 18 lat, brat 5 lat i siostra 3 lata. 
<Małe zoo ;D>

7. Uwielbiam kawę! 
<Mogę pić ją litrami - dosłownie ;p>

8. Podobno jestem wredna. 
<Staram się xd>

9. Mieszkam w bloku. 
<Nie lubię bloków>

10. Skończyłam technikum. 
<Tak właśnie! I nawet zdałam Maturę i Egzamin Zawodowy xd>

11. Mój zawód Technik Hotelarz ;) 
<Cóż... Potrafię sprzątać, biegać z talerzami, zrobić drinka lub kawę i takie tam xd>

12. Choruję na cukrzycę ;)  
<Taaa, więc jestem słodka z natury ;D>

13. Gram trochę na gitarze ;) 
<Tak jak mama i tata ;)>

14. Uwielbiam Maleca! <3 
<LoveLoveLove ;D>

15. Nałogowo oglądam Shadowhunters ;* 
<Dokładnie codziennie jeden odcinek i tak w kółko ;D>

16. Uwielbiam czosnek i curry! 
<Tak właśnie: Czosnek i curry do wszystkiego! No... Prawie wszystkiego ;p>

17. Mam niebiesko-szare oczy. 
<Zależy od pory roku xd>

18. Oprócz Shadowhunters oglądam jeszcze Once Upon A Time ;) 
<Kapitan Hook i Emma!! ;D>

19. Nie cierpię kaczek! 
<Chodzi o ich jedzenie... W sumie to tych żywych też xd>

20. Uwielbiam karaoke! 
<A kto nie lubi? Xd>

21. Mam zamar napisać na tym blogu 3 księgi! 
<Mam zamiar, ale planowane nie udane, więc spontan!>

22. Dla przyjaciół jestem Asha lub Ash xd

Chciałabym nominować:
1. Rosalie <http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/>
2. Adrianna Moroń <http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/>
3. Lily Potter <http://malecmagnusalec.blogspot.com/>

Poproszę o 11 faktów o was ;)

Trzymajcie się, Nefilim, Podziemni i Przyziemni! ;D







5 komentarzy:

  1. O Jejunciu drogi takie podobne jesteśmy staruszko!
    Cukrzycy łączmy się!
    Omg omg czosnek! Czosnek i cebula niech zawładną światem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA!!!
    Więcej informacji na http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/2016/05/lba.html

    OdpowiedzUsuń