wtorek, 10 maja 2016

Zwykły dzień, a jednak jest w nim coś!

Witam Nefilim, Podziemnych i Przyziemnych,
którzy tu ze mną są oraz tych, co zerkają tu tylko czasami ;)

Dziś jest wtorek, zwykły dzień.

Co kryje się za datą 10 maja?
Urodziny. Moje urodziny.



Wierzę, że w dniu swoich urodzin,
wypowiedziane głośno lub w myślach życzenia mają specjalną moc.
Większą niż w jakiekolwiek inne święta.
Większą, niż spadająca gwiazda.


Czego oczekujecie od bliskich w dniu urodzin?



Jak dla mnie wystarczyłoby tylko zwykłe "najlepszego".

Nie dlatego, że wyskoczyło komuś na Facebooku... Dlatego, że pamięta.
Są tacy, co pamiętają i za to im dziękuję.

W tym roku dostałam nawet prezent ;D awwww! <3
Chciałam się więc nieskromnie pochwalić co dostałami na to moje 21 latek ;D
W ogóle nie jęczałam : "Na Anioła! Muszę to mieć! To może kupisz mi na urodziny, co?";D


Książka "Pani Noc" - od rodziców <3<3



"Magnus Bane's Cup" - od Marleny <3<3
Najwspanialszy kubek na świecie! ;D




Ponad 1000 wyświetleń!- to od was kochani! <3<3 



Im starsza, tym większy bajzel w głowie ;D
Więc dziś, w moje urodziny: życzę sobie spełnienia rzeczy wymienionych w LBA!
No dobra jest jeszcze kilka życzeń, ale wypowiem je w myślach :)
<Dla mojego i waszego dobra ;D>


Mm też nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.
No i może pojawi się tu was więcej ;D
To wcale nie jest życzenie. W ogóle.



Rozdział pojawi się jeszcze dziś, ale nie wiem o której ;D
A teraz spadam, bo Magnus szykuje imprezę i goście czekają  ;D




4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego kochana! Szczęścia i w ogóle:) I dużo wenki życzę! Hihi. Fajny prezent! Ja już przeczytałam;) Taki klocek to jest co czytać! Jeszcze raz wszystkiego naj! ♥

    OdpowiedzUsuń