wtorek, 7 czerwca 2016

LBA ! Jak ja to uwielbiam ^^

Więc ... Bardzo serdecznie dziękuję za nominację za nominację :
Lady Herondale <https://milosc-po-prostu-jest.blogspot.com/>  :*

Dla tej oto tu wspaniałej postanowiłam łamać zasady :D


A oto pytania od Lady Herondale:
  
1. Czemu zaczęłaś pisać?

Pewnego dnia wpadłam na pewnego bloga, który baaardzo mi się spodobał. Pomyślałam wtedy: "Hej! Dżoana, przecież Ty lubisz pisać. 
Może założysz bloga i sklecisz jakieś opowiadanko związane z Darami Anioła?
Ktoś oprócz Ciebie na pewno przeczyta" xD
Wtedy pojawiła się moja wizja tego opowiadania. Na początku wymyśliłam sytuacje i wydarzenia, które na chwilę dzisiejszą chcę umieścić w trzeciej księdze opowiadania :D (taaak, biegnę do przodu ;p)

 2. Od kiedy piszesz?

Jeśli konkretnie chodzi o tego bloga to od 15 marca tego roku ;p

3. Jakie jest twoje ulubione danie?

I to jest trudne pytanie :D Lubie jeść wszystko co zawiera curry, czosnek i cebulę ;D
 
 4. Co sądzisz o serialu Shadowhunters?

I LoVe!!!  <3 Razjelu jak dla mnie jest meega <3
Lubię jak film czy serial jest max zbliżony do książki, ale z drugiej strony lubię być zaskakiwana !
Po przeczytaniu książek wiem, czego mogę się spodziewać, a tu nagle BUM!
Pojawia się jakaś Lydia i chce mi się hajtać z Lightwoodem! (o zgrozo!)
Ale na szczęście wszystko się kończy dobrze! (Awww, ten całus w 12 odcinku ^,^ <3 *,* )

5. Przeczytałaś Panią Noc? Jeśli tak to co o niej sądzisz?

Jak na razie czytam, ale jako że jestem odmieńcem, przeczytałam już z tysiąc spojlerów xd
Jak dla mnie świetne, chociaż nie doczytałam jeszcze do końca.
Chcę, żeby ta seria mnie tak porwała jak inne książki Cassie <3
(O fuck! Czekam na nowe książki Cassie o Magnusie ! *.*)

6. Twój ulubiony film?

Dużo ich xd haha w poprzednim LBA jest kilka z nich ;p
 
7. Jaka jest twoja ulubiona część darów Anioła? (Wybierz tylko jedną!)

Myślę, że Miasto Niebiańskiego Ognia... ;D
No bo Magnus godzi się z Alekiem.
Clary może być z Jace'em.
Luke z Jocelyn.
Simon ma trochę trudniej z Izzy, ale przecież coś tam pamięta i wkrótce ma zostać Nocnym Łowcą.
Wszystko się tak jakby stabilizuje.
I te łzy, kiedy Izzy i Clary cierpią, przez to co zrobił Asmodeusz!
i śmierć Jonathana, który był Sebastianem! ;/
No, to właśnie ta szósta część! ;)

8. Masz jakieś zwierzę?

Mam pieseła ! Ma na imię Lucky ! xd
 
9. Jakiej muzyki słuchasz?

Wychowana zostałam przy muzyce Reagge i Rock.
Wciąż je kocham, ale mam też różne inne upodobania.
Ogólnie słucham to co wpadnie mi w ucho ;)
(aaaaa! Adam Lambert ! <3) 

10. Ulubiona piosenka?

A może być kilka? Nie? I tak napiszę ;p

1. Ruelle - War Of Heart <3
2. Elizaveta - Trap (J Paul Mix) <3
3. Adam Lambert - The Orginal High <3
4. Ed Sheeran - I See Fire <3
5. Beyonce - Crazy in Love (Fifty Shades of Grey) <3
6. Adam Lambert - Ghost Town <3
7. Fifth Harmony - Im in Love with a Monster <3
8. Fleurie - Hurts Like Hell <3
9. Queen - The Show Must Go On <3
10. Ruelle - Where Do We Go From Here <3
11. Ruelle - Monsters <3
12. Halsey - Castle (The Huntsman: Winter's War ) <3
 
11. Czytałaś kiedyś opowiadanie o L.H. lub H.S? Co o nim sądzisz?

Nie czytałam ;/  

Pytania ode mnie: (króciutkie no! ;p)

1. Pies czy kot?
2. Muzyka czy malarstwo?
3. Śpiew czy taniec?
4. Leń czy sportowiec? (uwaga! odpowiedź będzie utożsamiana z odpowiadającym ;p)
5. Mieszkasz w: blok, dom prywatny...?
6. Język obcy który znasz?
7. A może jest taki język, którego chcesz się nauczyć?
8. Twoje marzenie?
9. Włosy krótkie czy długie? 
10. Kolczyk czy tatuaż?



No to ja nominuję :

1. Lady Herondale <http://milosc-po-prostu-jest.blogspot.com/>
2. Rosalie <http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/>
3. Izzy Shadowhunter <http://the-mortal-instruments-city-of-love.blogspot.com/>
4. Magdzia Lightwood <http://death-is-only-the-beginning-tmi.blogspot.com/>
5. Ms. Veronica <http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award.html>


No to tyle robaczki ! Do zobaczenia w następnym rozdziale! <3

4 komentarze:

  1. Dżoano a Ty znowu każesz mi odpowiadać na te trudne pytania. Jak tu wybrać kolczyk czy tatuaż? :o
    Niech czosnek i cebula będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wymigać się nie możesz, więc nominowałam Cię do LBA! http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/2016/06/zgadnij-co-to-jest-pisze-to-dosc-czesto.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zaszczyt nominować cię do LBA! Więcej inforamcji znajdziesz na jaceiclaryczylimiloscmimowszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń