sobota, 11 czerwca 2016

LBA#2 ! Jak ja to uwielbiam ^^

Dziękuję bardzo za kolejne nominację <3 Zostałam nominowana przez:
- Clarissa Fairchild <http://jaceiclaryczylimiloscmimowszystko.blogspot.com/> - dziękuję ;*
- Rosalie <http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/> - nadal Cię kocham, siostro ;*
No to jedziemy ;p


Pytania od Clarissa Fairchild:  
 
1.Twoja ulubiona piosenka.
 
Hmm. A może być playlista? ;p 
Nie mam chyba takiej jednej ulubionej, bo co jakiś czas wpada mi w ucho nowa piosenka, 
której słucham na okrągło! xD
Kiedy już ją znam na pamięć - wbija na moją playlistę ulubionych ;D  
 
2.Ulubiona bajka z dzieciństwa.
 
Scooby Doo! Do dziś ją oglądam z młodszym rodzeństwem ;p
 
3.Twoje przezwisko z młodszych lat.
 
Hmm. Nie pamiętam xd Było tego trochę ;p
Kumpela mówiła do mnie blondyna 
(chociaż miałam zafarbowane na czarno włosy, a naturalny mój kolor to kasztanowy xd)
lub Asha 
(to zostało do dziś ;p)
Aaaa! Przypomniałam sobie! xd
Ashley ;D
 
 4. Bez czego nie możesz wyjść z domu? 
 
Bez telefonu, słuchawek, portfela, gum do żucia, 
zapalniczki, glukometru, insuliny i czegoś słodkiego ;D
(taki bagaż xd)
 
5.Masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie i jak się wabi?
 
Mam pieseła! Ma na imię Lucky ;)
 
6.Czytasz obecnie jakąś książkę?Jeśli tak to jaką?
 
Jestem człowiekiem, 
który byłby nieszczęśliwy czytając tylko jedną książkę, 
więc czytam kilka na raz ;p 
 
 - "Pani Noc" - Cassandra Clare
- "Wielki mistrz" Tom 3 Trylogii Czarnego Maga - Trudi Canavan
-"Grey" - E. L James
- "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" - Kirsty Moseley
 (mieszanka wybuchowa ;D)
 
7.Jaką książkę możesz polecić?
 
Wszystkie książki Cassandry Clare <3
Wszystkie te wymienione powyżej w punkcie 6 ;) 
 
8.Zakochałaś się kiedyś?
 
Taaak! Kiedy wzięłam do ręki pierwsza książkę Cassie <3 
- Dary Anioła - Miasto kości <3
Tak oto zakochałam się w jej twórczości ;D 
 
9.Jakie lody lubisz najbardziej?
 
Kawowe, o smaku białej czekolady, o smaku gumy do żucia ;p

10.Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
 
Leżing ;D haha
Zawsze byłam negatywnie nastawiona do sportu (przez wf w szkole - taki uraz xd)
Teraz jednak troszkę sobię ćwiczę - brzuszki, przysiady i parę pompek - ot tak, żeby się lepiej czuć!
(i zaczynam to lubić ;D) 
 
11.Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka
 
- Adam Lambert! <3
- Ruelle <3
- Halsey <3 
 
Jeszcze raz dziękuję Clarissa Fairchild ;)
 
No a teraz pytania od mojej kooochanej Rosalie ;** 
 
 1. Jeśli tatuaż to jaki i gdzie?
 
- Anielska Runa - na nadgarstku ;)
- Runa jasnowidzenia - na drugim nadgarstku ;p
- Runa Bezdźwięczności - na stopie ;D
- Napis: " I'm Diabetic ;) I'm very sweet ^^" - tylko jeszcze nie wiem gdzie ;D

 2. Najgorsza rzecz jaką usłyszałeś na swój temat?
 
Nie wiem w sumie ;D
Jeśli ktoś mówi do mnie "Suka"
Ja odpowiadam "Dzięki, staram się" ;D
Nie przejmuję się tym, co mówią inni ;)
Chociaż... 
Jak byłam 10-letnim podlotkiem to usłyszałam, jak pewien chłopiec w szkole powiedział:
"Odsuń się ode mnie, bo się cukrzycą zarażę".
Dłuugo płakałam. (miałam dziesięć lat xd)
Teraz gdybym usłyszała takie coś, pewnie zaczęłabym biegać za tym chłoptasiem z szerokim uśmiechem na twarzy, cmokając i krzycząc :
"Chodź tu! Daj buziaaaaczka ! ;p"
 
3. Wymień 5 rzeczy/osób, które kochasz.
 
1. Muzyka ^^
2. Książki <3
3. Rodzina ;)
4. Jedzenie ;D
5. No i Ty Rosalie ;D ^^ ;*

4. Zadajesz się z płcią przeciwną czy raczej trzymasz na dystans?
 
Nie rozumiem pytania, chodzi Ci o to...
Szzszszszs... Jakies zakłucenia...
Szszszszszzs...
Mejdej mejdej...
Hjuston mamy probl..
Szszszsz...
Połączenie przerwane. 
 
Trzymam się na dystans ;p
 
5. Jaki masz kolor włosów, oczu i cery?
 
Jestem bladą istotą...
(Szlachta jest blada, opaleni pracują w polu ;D)
 O kasztanowych włosach...
(Kochaaany, kochaaany... Lecą z drzewa jak dawniej kasztaaany xd)
I niebiesko-szarych oczach ;)
(To zależy od pory roku ;p)

6. Opisz plany na najbliższy miesiąc co do swojego bloga.
 
Planuję pisać dalej. No chyba, że ...
Nie. 
Będę pisać dalej ;)
Mam tyle pomysłów!!!
Mały spojler? Ok ;p
Ktosik umrze.
Ktosik się urodzi.
Ktosik się zakocha. 
Zainteresowani?! ;p

7. Myślałaś kiedyś nad pisaniem własnego opowiadania nie związane z żadną książką/serialem/filmem?
 
Tak. Zaczęłam nawet pisać, ale jakoś straciłam wenę i tak wyszło .
Może kiedyś wrócę do tego ;p
 
8. Podaj imiona takie jak nazwałabyś własne dzieci
 
Łooo. Rosie jakie pytania ;D
 No to tak:
 
- Anastasia
- Sophie
- Isabelle
- Matthew
- Harry
- James
Tak właśnie w wersji powyżej! Polskie odpowiedniki tych imion mi nie pasują ;p
 
9. Szczęście Twoje czy szczęście najbliższej Ci osoby? Co jest ważniejsze?
 
Szczęście najbliższej mi osoby. Wtedy i ja jestem szczęśliwa ;*
 
10. Możesz tu napisać o mnie co Ci się tylko podoba ;)
 
Cóż ja Ci mogę napisać, dzieciaku ;p
 
Świetnie piszesz. Przyjemnie się czyta.
Pomysł na opowiadanie - genialny!
 Jesteś meeega pozytywną osobą ;D
Lubisz czosnek i cebulę (Like me! ;D)
 Aaaa. Napiszę ci wierszyk, co? 
No to czekaj...
O mam!
Czytaj:
|
|
\|/
 
Rosalie pisze świetne opowiadanie!
Wkurza się gdy kolejne LBA dostanie.
  Jak wiele nas  łączy - odpowiedź mam prostą:
Rosalie jest moją zaginioną siostrą ;*
haha :D
Podoba się wierszyk ? ;p
Pisany o 4:14 ;p
 
Tak więc tyle robaczki ;) 
Nie obrazicie się jeśli nikogo nie nominuję? 
Nie? 
Kocham was ;*

1 komentarz:

  1. O Boże uwielbiam Cię! Hahaha ten wierszyk wygrał wszystko!
    Harry <3 Takie śliczne imię a po polsku brzmi ... Henryk :c

    OdpowiedzUsuń