piątek, 24 czerwca 2016

TAG#1 TAG#2 ;)

Dziękuję baaardzo z.nominację Lena Magdosz <http://elvaria.blogspot.com/> ;**
Wow! Pierwsza nominacja do TAGU xD
No dobra, jedziemy z tym ... ;)



Śmiercionośny TAG ;D

 1. Poderżnięte gardło - Książka, w której wiele rzeczy działo się niespodziewanie.

Hmmm. Jak dla mnie to "Saga o Ludziach Lodu" (uwaga 47 tomów! Xd). Wiele rzeczy zaskoczyło mnie totalnie! Czytam, czytam i tu nagle..O.o ;)

2. Samobójstwo - Książka, którą ktoś Ci polecił, a Ty przeczytałaś z uprzejmości, mimo że Ci się nie podobała.

Czy ja wiem... Chyba nie ma takiej książki ;D Zawsze, gdy ktoś polecił mi książkę byłam zadowolona po jej przeczytaniu ;)

3. Żyletka - Książka, o której słyszałaś, że jest dobra, ale na koniec okazała się być jeszcze lepsza.

Bezkonkurencyjnie seria "Dary Anioła", "Diabelskie Maszyny" i "Kroniki Bane'a". Słyszałam, że są dobre, ale okazały się świetne! Zakochałam się od razu *.* Czekam na kolejne książki Cassie <3

4. Powieszenie na stryczku - Książka, która była bardzo nudna i długo się ją czytało.

Nie czytam nudnych książek ;p No dobra "Granica" - lektura szkolna! Niby nie długa (bo czytałam obszerniejsze książki) ale nudna jak flaki z olejem! (Swoją drogą - ciekawe porównanie! Jak flaki mogą być nudne?Xd)

5. Kopnięcie prądem -  Akcja rozpoczęła się już na samym początku.

"Odlot na samo dno" - Jana Frey. Tak mi się wydaje. ;)

6. Jad węża - Książka, po której kac gwarantowany.

Patrz punkt trzeci <3

7. Upadek z wysokości - Koniec, którego się nie spodziewałaś.

 To będzie: 
- Trudi Canavan "Trylogia Czarnego Maga". No powiem byłam zaskoczona totalnie!
- Trudi Canavan "Trylogia Zdrajcy". No to już O.o !

8. Pobicie - Książka, przez którą czułaś, jakbyś wyzionęła ducha.

 Hmm... "Ludzie bezdomni"? Taaak. Zdecydowanie.

9. Płoniesz na stosie - W książce występowało wiele "gorących" wątków.

"50 twarzy Greya", "Ciemniejsza Strona Greya" i  "Nowe Oblicze Greya" oraz "Grey" Xd Tutaj nie trzeba pisać nic więcej ;)

10. Naturalna śmierć - Książka nie dobra, nie zła ale w sam raz.

"Dziewczyna z pociągu". Tak właśnie ;)

11. Pogrzebany żywcem - Brakowało Ci tchu, gdy czytałaś tą książkę.

Pff. Pytanie retoryczne? Xd "Dary Anioła", "Diabelskie Maszyny" "Kroniki Bane'a" i "Pani Noc" <3 Kocham te książki ! No ! ^^

"Złodziejka książek" - wspaniała! :)

12. Wypadek samochodowy - Książka, o której dowiedziałaś się przypadkiem i bardzo Ci się spodobała.

"Trylogia Czarnego Maga" - przez przypadek zobaczone i kupione! ;) Pokochałam od razu ;)

13. Wygłodzona - Książka, której żałujesz, że autor nie napisał kontynuacji.

Zazwyczaj czytam minimum trylogię ;D Także tego... Xd

14. Topielec - Książka, w której dużą rolę grały pieniądze.

 No nie wiem. Nic nie przychodzi mi do głowy! xd

15. Wybuch - Książka, w której było dużo wybuchów.

"Igrzyska Śmierci", "W Pierścieniu Ognia" i "Kosogłos" ;)

16. Przedawkowanie leków - Książka, której kontynuacji jest aż za dużo.

Chyba nie ma takiej, jak dla mnie ;D  

17. Plaga - Czyli nominacje <hue hue>

- Rosalie (masz za świadectwo ;D) <http://dalsze-losy-clary-jace.blogspot.com/>
- Lady Herondale (zawsze nominuję ;D) <http://milosc-po-prostu-jest.blogspot.com/>
- Izzy Shadowhunter <http://the-mortal-instruments-city-of-love.blogspot.com/>
- Demonica Edomu <http://obywateleedomu.blogspot.com/>

Polecam blogi moich nominowanych ;)







Czekam na wypełnienie tagu Łoobaczki Xd





Miraculum TAG ;D

1. Marinette Dupain - Cheng - roztrzepana główna bohaterka.

Bella Swan ("Saga ZMIERZCH") To pierwsza osoba jaka mi wpadła do głowy ;)

2. Adrien Agreste - postać ze złym ojcem.

Clary! ^^ Valentine to złyyy tatuś ;D

3. Alya Césaire - postać, która jest fanka innej postaci.

Maureen! Wierna fanka Simona Xd No bo kto ? ;p

4. Władca Ciem - tajemniczy antagonista.

Valentine! ;D 
Voldemort ;)
Dooobra, żeby nie było: Bruno Frey ("Szepty" - Dean Koontz - polecam!)

5. Tikki i Plagg - postacie drugoplanowe, ważne dla fabuły.

Tutaj, podobnie jak Lena Magdosz umieszczę "kompanię" Bilbo Bagginsa ("Hobbit") Krasnoludy Team! ;) (Now i see fire... ;D)

6. Mistrz Fu - mentor.

Dumbeldore! Haymitch ;) Taaa. Skradli moje serducho ;)

7. Chloé Bourgeois - typowa blondynka.

Jessica Stanley ("Saga ZMIERZCH"). Taka blondyneczka ze szkoły Belli Xd
 
8. Alix Kubdel - chłopczyca.

Katniss? No bo ona na polowania chodziła i taka wgl, no! ;)

9. Lila - postać ogólnie nielubiana.

Dolores Umbridge! Amen. Jej nikt nie lubi.

10. Jagged Stone - postać bardzo znana w swoim świecie.

Valentine! ;D 
Katniss Everdeen. ;)
Harry Potter. ;)

11. Sabrina - kujon.

Hermiooona! <3

12. Rose i Juleka - dwie najlepsze przyjaciółki.

Anastasia Steele i Kate Kavanagh ;) ("Pięćdziesiąt twarzy Greya")

13. Manon - irytująca młodsza bohaterka.

yyy, Valentine? ;D
Nie no seio - nie mam pojęcia ;D
14. Fang - zwierzęcy przyjaciel.

Hedwiga! <3 (Jacob z " Sagi Zmierzch" też się liczy? ;D)

15. Akuma - postać, która robi straszne zamieszanie. 

Valentine? ;D Taaak. Na pewno! ;)

  Nominacje <hue hue po raz drugi>


- Rosalie (masz za tą staruszkę ;D)

- Lady Herondale (lubisz Miraculum, prawda? ;D)

- Izzy Shadowhunter

- Demonica Edomu

No. Także tego... Spadam pisać rozdział ;* 

2 komentarze:

  1. Dzięki za nominowanie! Kocham Miaraculum<3 Ten Tag jest ciężki o.o Chyba zejdzie mi kilka dni, bo aż tak dużo książek nie przeczytałam. Idę na zakończenie roku, już się boje xD
    Miłego dnia.
    ~ Lady H. :D

    OdpowiedzUsuń